sobota, lipca 15, 2006

8 LIPCA 2006 r BAWILIŚMY SIĘ NA BALU POLONII LAT OSIEMDZIESIĄTYCH!

Zabawę zorganizowali: Klub Polski BANKSTOWN, Teatr FANTAZJA
oraz organizacja NASZA POLONIA.
Do tańca grał zespół BASIA BAND - czyli Basia i Andrzej Henclewscy.

Teatr Fantazja rozbawił nas skeczami, panie olśniewały kolekcją kapeluszy, oraz balowych sukien, nastrój był ciepły, choć na zewnątrz było zimno.
A gdy nadeszła pora karaoke stało się wprost GORĄCO! - co widać na fotografiach!
Sala zapełniła się do ostatka (ponad 200 osób), jedzenie było wyjątkowo smaczne, porcje ogromne, przy stosunkowo tanich biletach!
Bawiono się świetnie, kto nie był, niech żałuje, bo na następną okazję poczeka do przyszłego roku!
Ja też tam byłam, uśmiałam się, sałatki doskonałe jadłam (jestem wegetarianką) i wino piłam. FAJNIE BYŁO!















Foto Wojciech Druć
__________________________________________________________